Jag trackar inte folk, så de så -.-

Tjaa. Sitter nu här och chattar med sebbisen, Han är skit snäll!! Hahah, han ville att alla skulle veta det ;) Här är en bild på oss som e rätt gammal: <3<3<3<3<3(hahah shit kolla in min nagel, ja va värsta nagelfreaket då ;P )
Kom precis hem från matti, va där med Katja och Lisa ett tag :) Nu sitter jag här och lyssnar på musik.
Idag var det ännu en kul dag i skolan :D På slutet hade vi livskunskap och då snacka vi om mobbning *suck* Som om man inte redan snackat om allt dedär 100 tals ggr förut. Och alltid samma grejer.... Ja fattar!! Man får inte mobbas o man måste säga till om man ser nån som blir det o bla bla bla! O sen kom Jeff(våran mentor) o höll på o snacka med oss tre (ja, sara o agda) om att vi va värsta mobbarna och om hur han har sett att vi trackat andra :O Vi ba va :S Ok, vi fattar va han menar oså men han överdriver som fan :O Alla som känner mig vet att ja inte e nån sån som leker cool, tuff osånt och går o "mobbar" folk! Fortfarande lite iriterad på honom över de... Nu tjatar sebbe som i helvete så ja måste skriva klart nu :P Imorgon ska ja troligtvis va med Katja, undra va vi ska hitta på ;)....

Kommentarer
Postat av: S

Hhihihi, det tog tid ^^höhö..



oj, shit nageln :O btw älskar bilden<3<3<3

2009-03-05 @ 18:51:19
Postat av: K

Herregud :o Du måste ha nått som drar till sig lärare som skäller på sig. x) Det var ju nästan så i vaxmora också.. :s :P Du skulle aldri mobbas juu<3333



Nu ska jag snellt ffråga pappi ^^

2009-03-05 @ 20:44:01
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: K

på dig*

2009-03-05 @ 20:48:03
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: sara boudra :)

haha omh asso jeffery var fan överdriven -.- <3

2009-03-06 @ 20:22:47
Postat av: Sara<3

Aaa! <3

2009-03-07 @ 12:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0