Måndag! Läs även om de ser långt ut (A)

Hej :D Idag var det första skoldan, sen sportlovet, Det kommer ta ett tag innan ja kommer igång -.- Ordet skolan får mig o tappa lusten att leva... Hahah okej kanske inte så. Men de blir tråkigt när ja tänker på det, förmodligen tråkigare än vad det verkligen är. Men nej ja ska faktist inte va en av dom som sitter o gnäller för att skolan har börjat, va är det för mening? När alla ändå gör det så ska ja väll inte ta min tid o sitta o skriva gnälliga meningar,(även om ja på ett sätt gör det genom att skriva detta) inget kommer ju lixom förändras... Nej ja ska tänka på de roliga! :D Idag var det faktist rätt kul :P Vi skrattade mkt ! Åt typ allt :S o ja blev rätt flumm på sista lektionen i bibblan xP(inte bara jag) Hahah. Skulle på riktigt visa en bild på hur äckligt Tobak är, (vi odlade de i skolan) Men eftersom detta inte är min data o inga av mina bilder finns här så kommer det bilder sen! Just nu skriver ja på pappas nya data. Eftersom att han tyckte viserligen att den andra datan, som ja nu påriktigt har fått, går snabbare! -.- Jaja. De är ju bara licksom för denna kväll. Okej nu blev detta rätt långt, omja skriver mer kommer folk att inte orka börja läsa på denna text, själv tkr ja att den ser jätte ointresant ut . Men du kan ju inte göra något åt de för du har redan läst allt nu HA! skoja :P Men seriöst
   Va coolt de ser ut hahah
Pusshej<3


Kommentarer
Postat av: K

haha x)



svar: japps, helt ok ^^:)

2009-03-03 @ 16:40:31
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: Sara<3

Vadå helt ok? :P

2009-03-04 @ 16:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0