Om ja dör idah, hälsa Sara att ja inte kan göra nått på påsklovet...

heejj. I lördags så var ja på persisk fest, som Ayda påpekade så fint hä nedanför ;P Sen så åkte ja till Ayda o sov över där. Dan efter så åkte vi till Stinsen och hon färgade sin lugg röd x) De blev shit coolt, o snyggt ;) Före, efter bild kommer senare... Sen åkte vi hem till mig o va här ett tag :) Idag började vi skolan igen -.- Ja va skit seg i skolan idag, köndes som att ja inte tog något på alvar, o ja tror många lärare märkte. Fick jämt höra:
- Sara, sitt upp rakt!
Och sånt...
Jobbar med en projekt i skolan elr nåt, man ska få typ en hel lektions tid o lära ut till dom andra om någonting.... Ja är med en kille i min klass, och vi fick maskar -.- De e typ de enklaste av som alla men de svåraste o komma på nått på. Va ska man lixom skriva om maskar. Lite svårt måste de ju va oså :/ Men aja, vi ska ha tipsrunda. Och dene jätte enkel x) Vi får se hur de går ....
Nu sitter ja här o lyssnar på musik, sen ska ja dra o spinna med Katja, undra hur de kmr gå :P Kommer nog inte gå alls :O Ja har alldri nånsin spinnat, och har inte sprungit eller gjort ngt som har o göra med kondition på länge, så ja kommer typ dö x)
hähäh <33

Kommentarer
Postat av: Kattis

Haha, ni kan försöka lära ut hur maskar dör, det har jag alltid undrat! :o x)



Jag vill se hur hennes lugg bläv! :p



De e lugnt, om du falelr av cykeln så ska jag försöka ta emot dejj. ;) hihi <33

2009-03-23 @ 16:52:22
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: Saris

Hahah! de e inte de ja menar ju, de kanske e så JOBBIT så ja dör! xP Vad tror du om mig, klart ja kan cykla utan o falla -.-

2009-03-23 @ 16:54:34
Postat av: Kattis

haha x)

2009-03-23 @ 16:56:52
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0