Täby, Mannen :D (:S)

Tja, Idag var jag och Katja i Täby Centrum. Det va kul. Katja köppte en compact powder (tror de stavas så)  Och Ja köppte en Rouge. Sen köppte vi Chai-latte och satte oss vid konst isen o snacka :) Sen drog vi ner till Buss stationen, men de va en timme kvar tills den skulle komma -.-  Så vi gick in i en byggnad bara, hahhah. Vet inte riktigt vad de va för nått ställe men vi satt där o luffa lite i en timme, o tog massa med fotton. Det tog säkert 40 min sammanlagt att komma hem med buss :S Skit jobbigt, o ja som va åksjuk, o Katja hade ryggont :/ Vi skulle åka skridskor sen, men de blev mörkt o man måste gå igenom skogen för att komma dit, o de e mkt mysigare när de e dag, så vi kanske gör de imårn ;)
Katja LIDER i bussen...
Igår åt ja Semla ;P, haha båda e inte mina...

Kommentarer
Postat av: K

Jävlar vikken snygg bild på mig! INTE!!!!!!!! Omg Sara -.- hämnden är ljuv... mihihihihihi

2009-03-02 @ 15:21:23
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: K

Men vi hade kul i Täby ^^ <3

2009-03-02 @ 15:22:43
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahahh! Men den va ju fiiin... Okej men lägg inte ut nån ful bild på mig nu -.-

haahah<3

2009-03-02 @ 20:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0