Shulululu... lu

Detta är inte Sara som skriver :o Jag vet vad du tänker; "lolwut" elr "omgwtfbbq"

Men få inte panik nu, Sara sitter safe and sound här bredvid mig. ..... Stavas bredvid så här?

Iaf, jag viker av ifrån ämnet. Jag lovar att jag inte har A.D.D elr nåt. (Du vet inte vad A.D.D står för. För du är efterbliven.)

ANYWAY: Idag var vi på jashne Irani (Du vet heller vad det betyder. För du är fortfarande efterbliven.) och det var skittråkigt där. Det var uppenbart att alla där förutom mig var n00bs.

..... och Sara :D

Och jag pwnade alla.

........ Sara också.

Uh, jag hade redan skrivit det här inlägget, men det raderades för att blogg.se var being an ass. Så nu är jag tvugnen att skriva om allt, men jag kommer inte ens ihåg vad det var jag skrev, så, uh, jag tänker sluta nu O_o

Och typ P.S elr nåt; Kära läsare, kommentera detta inlägg för att du är så full of awesome :3


// Ayda <3
(Snyggingen på bilden) (haha snygging sajk)



GULLINUFSI//Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0