flumdag

Idag vare en mycket skrattfull dag! :D På SOn så höll vi på med en teater som handla om lag o rätt. Ja va enda tjejen i min grupp -.- Och vi fick typ ingenting gjort xP Vi satt mest o pratade o va oseriösa hela tiden...Så när vi skulle redovisa så blev de en rätt kort redovisning, men de va kul iaf. x) Sen så skippade ja idrotten (A) På Livskunskapen så hade vi innan fått uppgift att imitera en lärare xD O ja har verkligen alldrig skrattat så mycket under en lektion. Skratta typ hela tiden! Ja imiterade aldrig nån :P Men ja fick hjälpa till Agneta när hon lekte Ingvar(Asså ja va eleven som frågade henne en grej) Och så hjälpte Ja o Agneta en kille i vår klass som spelade john(vår eng lärare) Vi lekte typ att vi hade kommit försent, oså springer vi till dörren typ o skriker
-Noo.... Men då stänger han dörren precis när vi kommer fram xD De kanske inte låter så roligt, men de va de ;P
Just nu så hittar ja inte mitt friskis o svettis kort... Så ja åkte inte o träna. å nu sitter ja här, rastlös -.-

<3

Kommentarer
Postat av: Sebbeeeee, din bästa bästisen ever, du älskar mig mest.. MEST! ingen annan bästis, mig mest, för ja är bäst.. NOT men mig mest! möhöhö<3<3<33 hahahahahahha långt namn, vet du vem de är?? ja såklart ja skrev ju de, möhöh <3 Löööv u ^^

ÄLSKAR DEN BILDEN :D<3

2009-03-26 @ 19:58:54
Postat av: Saris

Hhahah! xD aa ja me <3<3

2009-03-28 @ 13:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0