Timon och Pumpa, alltid! xD

Jag kan inte sova :( Så ja bestämde mig för o blogga lite.
Igår var ja och Katja i rösjön o jag tog mitt första bad denna sommarn :D Sen gick vi hem till Katja o drogade i oss lite från Twilight: Directors notebook ;) Osen kollade vi på Beck: den ansiktslösa mannen, vi säger att den hette så eftersom jag inte kommer på namnet just nu, hos Sofia. Den var bra xD Vi sovde där också, men innan vi la oss så blev vi sugna och kolla på en Disney film :D ME LOVE :D De blev Lejonkungen dene så sorglig :( men ja älskar den! :D HAHAH TIMON OCH PUMBA <3
( en söt bild bara,så att ni inte tröttnar på vägen x)
På morgonen ville vi bada igen tydligen. Men fritids var i norrviken såg vi :S Så vi vände om direkt x) Jag och Katja cyklade till Rösjön igen...vi badade...tappade bort min mobil........hittade min mobil( :D ) .................. solade....cyklade hem (om man ska berätta lite kort :P)
På kvällen var ja med Matti, och vi va på dagiset lite x) Sen gick vi hem till Matti och kollade på Twilight x) Japp ja vet, igen!
Jag fick se den för min fjortonde gång. Och Matti såg den för sin tredje gång, men på samma dag! hehe. Japp, Hane snygg...
Hursomhelst, ska ja fortsätta och tråka två på natten eftersom inga intresanta människor är inloggade på msn elr nåt... <3

Kommentarer
Postat av: kattis

haha Beck hette så x)

het bild på Rob! :D <3

Lejonkungen är bäst! :D<333

2009-07-01 @ 22:15:32
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0