En sann historia

Jag har slösat min dumma dag på att sova...

Japp, så går de när man inte lägger sig i tid! Inte för att ja bryr mig elr nåt, men man missar faktist mycket av dagen när man vaknar halv fyra -.-

Igår var jag med Sebbizzen, vi va så duktiga så vi gick till stinsen istället för att åka buss, bara för att vi e så nyttiga! (Och inte för att båda inte hade busskort elr nått...)
Senare var ja med Matti. Vi gick till skolan och hade de lite skojsigt! x) Och de va då de hände, de började regna, sakta. Jag och Matti började gå, och regnet fortsatte ännu mer, när plötsligt, inte mer än två m framför oss, en stor blixt slog till!
Och såklart, Matti o ja blev as rädda! Samtidigt som vi ser tre barn springa in till deras föräldrar, in till huset, in till trygghet, så har vi hela hemväge
n kvar....
Japp, hur tror ni de slutade. Vi dog inte direkt (även fast vi trodde att vi skulle göra de) för jag sitter ju här och skriver detta just nu...duh. Men genomblöta blev vi!!! de såg ut som att vi hade duschat med kläderna på! Vi har bilderna, rättare sagt, Matti har dom. Så kan inte visa nån nu :P Men aja, när vi kom fram till Matti så fixa vi tee och kollade på filmen som raderar alla bekymmer ;) Jag tror ni kan gissa...


här kommer några random x)
(badass xP) <3


Kommentarer
Postat av: matilda

blixten glömmer jag ALDRIG!:P men det va nice me te och twilight efter:) snygg bild på mig...

hih;P <3<3<3<3

2009-07-21 @ 13:26:23
Postat av: pervobulliienxD (sebbe)<3

haha aa , fan va jobbigt de va oh gååå hela väägen hahah<3

2009-07-22 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0