kuliga grejer som jag har missat skriva i helgen :D

Tjeena :P<3 har glömt o skriva, så nu skriver ja vad som hänt i helgen: I fredags så var jag hos Sofia med Em, Matti, Sebbe, Katja, Sara.l, Eric, Alen o Albin :D hahah hoppas ja inte har glömt nån nu (för det vore ju pinsamt :S) Vi kollade först på Björn Gustafssons film, skit kul hahah. Sen drog vi ut. Killarna busplingade lite oså (fast vi va ju oxå me) Osen så tappade jag min mobil :( Men Eric hittade den :D hahah TUR! :P Innan hade ja o katja bestämt att hon skulle sovahos mig ;) på kvällen blev de rätt mörkt oså,så Sara.l fick oxå sova hos mig :D De va kul <3
På morgnen efter frukost ringde vi matti o alla fyra drog till sollentuna o åt lunch. Matti mådde inte så bra efter :(<3 så vi åkte hem.
o i söndags var ja me katja o matti, vi gick hem till Matti o spelade in talkshow på mattis kamera, hahah xD Osen så hände en liten olycka heheh, råkade ramla fram med en stol, med ansiktet framåt i marken :S(lite svårt att förklara) hahah! så vi började garva ihjäl xD
 hahh dene rolig ;) Madagaskar 2 också :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0