Min nyår :)<3

Hej, Idag är det (var det) nyårsdagen, o ja har verkligen inte gjort nånting -.- haft det så tråkigt, men imorgon ska ja ringa nån. Igår gjorde ja inte heller så mkt. Var me familjen, kolla på film osånt. Sen typ strax innan nyårsafton ringde matti o sara.l :D Vi gick ut en kort sväng bara, men de va ruligt :P Va bara ute typ enhalvtimme, båda skulle vara hemma vid tolv, o sara firade nyår hos matti. Efter smällde vi rakter, men de va as kallt mina tår höll på att frysa ihjäl, dom gjorde as ont! Så jag va tvungen att springa in, gick alldrig ut igen sen :P Sen blev det tråkigt, för vi hade inga gäster elr nått, o man hade inget att göra direkt. Det var typ roligare förr på nått sätt, vet inte varför men de e inte lika kul längre, alltså nyår o jul. Man blir nästan lite rastlös -.-
Jaja, har inte laddat in bilderna från jul o nyår så de kmr sen :/
Lot´s of kisses <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: sara

jag hade iallafall det askul, men saknar dig älskling :)

2009-01-02 @ 18:11:25
URL: http://sarast.blogg.se/
Postat av: gummzzz<3

Ok, kul för dig ;) saknar dig oxå sötnos<3

2009-01-02 @ 20:04:48
URL: http://gummzzz.blogg.se/
Postat av: matilda

FETA ROLIGT ASSO!!!<3<3<3<3<3<3<3 KISSES MATTI!;P

2009-01-04 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0