leverpastej (?)

Tja :) Igår va jag med sebbe, Lisa o Katja efter skolan, vi kunde inte bestämma oss för vem vi skulle gå till, så vi typ satt o diskuterade... Men de gick inge vart :P Så då "bestämde" vi (Ja, sebbe o lisa) att vara hos katja^^ Men de ville hon inte, så hon gick typ hem... hahah :P då gick ja sebbe o lisa hem till mig :) Efter ett tag kom också matti. Medans jag försökte göra i ordning mig till våran klassmidag, så låg dom på min säng o sjöng "Han vet va han gör när han e ute o köör, han vet va han gör när han e ute o kör..." O dom sjöng inte så lågt kan ja säga! -.-  jaja, tjugo i sex tog ja bussen till malla för ja skulle ju somsagt ha klass middah :D I bussen träffade ja oxå Lisa :D:D hihhih. Jag mötte Sara vid ica sen :)<3 När vi kom fram så fick vi fixa salladen  :P de va inte så tråkigt som de låter ^^ Och de va jätte mysigt där vi skulle äta xP Jag Sara och några fler var servitriser, så vi serverade maten o efterrätten. Jag orkar inte brätta allt vi gjorde, men det var roligt :D Fick åka busshem klckan nio, fick vänta på den 20 min i kylan!
jaja, de va skönt när ja kom hem iaf. Nu orkar ja inte skriva nån mer
pusshej<3

Kommentarer
Postat av: sara boudra :) <3

vi hade fan det bara för bäst igår älskling (aa)

2009-02-21 @ 21:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0