One Missed Call...

Igår var jag i stan med mamma. Jag köppte ett par jeans, tre tröjor och lite annat. Efter de så åt vi lunch osen så såg vi på Bedtime Stories :D Den är såå sjukt kul asså, Ja garva som fan^^ Men ja va nog inte den enda hahah. Har inte tagit nått kort på de ja köpt så ni får ingen bild, HAHAH :D                       skoja...
Idag så var ja med min älskling :D Vi handlade lite i ica o hyrde en sjukt läskig film asså, U WON´T BELIVE IT!
Hahah :P vi åkte hem till  mig, släkte alla lampor, tog fram godiset. och satt på filmen.... O shit va bra den va, den hette one missed call. Och den handlade ju lite om mobiler, och shit asså vad vi två vid flera tillfällen hoppade till, när de ringde i mobilen eller när nån fick sms xD Hahah lika läskit varje gång! Här kommer en läskig bild från filmen^^ ush, rysningar!
en bild på älsklingen :D <3

Hahah vi i bussen, hade tyvär ingen bättre :P
Just nu Chattar ja med älsklingen, o snart kanske ja ska dusha... Pusshej<3

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, bästa kvällen älskling !

Och omg..filmen skrämde mig som fan, tror du det blir ngn sömn för oss ikväll ens ? :$ <333 älskar dig (aaa)

2009-02-27 @ 23:07:26
URL: http://sarast.blogg.se/
Postat av: Sara<3

Hahah aa tur att ja fick de sömn da, du me :P Hahha Älsk. <3<3

2009-03-01 @ 00:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0