Maj weekend :P

I fredags så Var jag med matti, jojo o katja. Vi hade Taco kcäll :D Vi sov hos Katja ;P De va mysigt vi gjorde floorfiller film oxå hahah xD sen på Lördagen hade min Ayda fest för hon hade fyllt år :P Jag kände typ inga där :S Idag (Söndag) va jag med Elin O Em :D <3  Vi åkte till sollentuna simhallen, där var det gjympa tävling, elins förra grupp var med o tävla ;) Ems kompis grupp vann :D Sen fick vi gå hem, men vid solängen ungefär så jag bussen o vi frågade om vi fick åka gratis dom två sista stationerna :D Vi gick till em o där kollade vi på" Kenny starfighter" :D Ems brosha spelar iden :O fett coolt xD Nu är jag här o ja chattar me katja, sara o em :) <3

sköönaste platsen assså ^^

här vann några...eller kom trea eller nått hängde inte med riktigt hähh xP

hihih<33



Nu ska ja äta :)'
mizz u <3 :)






Kommentarer
Postat av: em

haha, aa fast först va platserna dåliga :S men sen blev dom bra ;) xD

2009-02-01 @ 21:44:50
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: K

hihi, det var jätte roligt :D<3

2009-02-04 @ 14:41:33
URL: http://kattjis.blogg.se/
Postat av: s

Miss u too<3



2009-02-04 @ 19:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0