AJ! min rygg :(

Igår så va ja med emmi o Katja :) Just nu kommer jag inte ihåg vad vi gjorde :S Vet bara att ja o emmi drog till sollentuna centrum en snabbis efter :P Sen när ja kom hem så hade ja tappat bort mina nycklar, så ja kom inte in i mitt hus :( Men ja kunde va hos Sebbe sålänge :D<3 Vi kollade på Talang 2009 :P De va skit kul x) Sen gick vi hem till mig o kollade på fortsättningen för pappa hade kommit och öppnat dörren ;P
Jusste glömde gratta Katja som har fylt år :P GRATTIS :D <3<3
Idag så va ja med Kattis :P Vi var ute i de superfina vädret! Äntligen liite sommarkänsla. Vi träffade jojo, Lisa o Matti. Senare bestämde vi oss för att "spionera" lite på dom x) Men de gick verkligen inge bra... xD Först när vi såg dom blev ja as rädd o när ja skullle springa tillbaka(för att dom inte skulle upptäcka mig) så halksnubblade ja xP smidigt... Men dom närkte ingenting :S Ävenn om ja skrattade typ skit högt xP Sen lite senare upptäckte dom Katja, även om hon va typ 20 m bort o ja typ bara 5 xP
Osen så var dom helt borta 0.0
Aja nu har ja skit ont i ryggen o kan inte gå -.- de göör sååå ont!

Kommentarer
Postat av: kattis

hahah x) din halk var ju snygg x) haha, synd om ryggen bara :( <33

2009-04-06 @ 22:36:37
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0