Tisdags finally over! :D (vet ej om ja stavat rätt) :P <3

Heje alla!<3 Idag var ja i skolan :D (vet inte varför jag gjorde glad gubbe :S ) Det var rätt kul hahah :P Men lilla Sara var sjuk :(<3  Det fanns också Edsbergskläder som man kunde prova på o kolla på :D Min favvo var nog den blåa tjocktröjan med röd text, men dom flesta gillade nog mest den gråa -.- :P Aja, sen så hade vi också matte test. Jag vet inte direkt hur de gick för mig, dåligt eller bra... men ja hoppas bra men skulle nog inte tro det :/
Roligast idag (highlight of the day enligt agda, hahah) var nog när jag o agda gick in i den "förbjudna hissen" (asså bara personalen får anvenda) oden den började åka ner!, precis när ja sa
"jag undrar vad maxvikten är förnått?" Jag blev assss rädd! Men de va fett kul xD Sen så såg en lärare det utanför hissen o typ på något sätt fick den o stanna mitt i. Så vi fick gå ur o hon sa åt oss att dra därifrån. Hahah :P

P.s: Missa inte DHW, Alltså desperata husfruar :P Ikvälll "Tisdag" hihih


hähäh :P


Herrå <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah omg, fett kul. fan att jag var sjuk, skulle vart med när ni åkte hissen , agneta berättade lite också :) älskar dig sara jameei

2008-12-02 @ 19:12:30
Postat av: gummzzz

A Hahah du borde vart me, Löv u too <3

2008-12-03 @ 14:20:05
URL: http://gummzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0