Shtinshen med M :D<3<3<3

Idag väcktes jag av att Matti ringde -.- Fast klockan var 12.20 elr nåt men ändå! :P De e inte ja som e onormal, de e ju faktist loooov! Hon ville dra till stinsen, så ja sa att ja skulle ringa upp henne. Men ja somnade igen -------......------- hähäh. Vaknade lite senare o åt "frukost" sen klädde ja på mig o träffade matti vid Da busshållaplatsen :D (stinsen bussen kom precis när vi kom :D) I stinsen köppte ja mammas, katjas andra halva, o brushans präsänt :D Hittade en tröja också som ja måste ha :O Men hittade inga skor-.- Fick dra omkring på Matilda till olika sko affärer :P dev a fuullt där i stinsen aså...  senare drog vi till matti o chillchillade,tupperade hennes o mitt hår oxå x) hähäh :P Sen bakade vi oxå osen drog ja hem, da end. :D
<3<3<3




Älsklings katten åker till Indien, asså landet Indien O.o Hon ska typ upp om en timme, planet åker väll sex tror ja SÅÅ JÄVLA AVUNSJUK NU ASSÅ :O Fick inte ens säga hejdå :( (förutom telefån da) KmR SaKnA DiG GuMsan <3<3<3<3
<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Katja

Aww, nu är jag hemma men saknade dig också!!! Har en liten överraskning till dig! :P<3333333

2009-01-07 @ 09:11:07
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0