Några roliga bilder från lördags x)

Blev sugen på o lägga upp några bilder från i lördags när ja va med katt o em :D<3<3<3
   Älsk.<3<3

ignorera mitt ansikte :P
                                                                                                                                        hahah<3
hahah ingen e riktigt me där :P<3<3
hahah undra om ja fick lägga upp den, men dene så rolig xD <3<3<3
Sötaste <3
gulligaste <3
o ja
Dom här e dom underbaraste o roligaste männsikorna, älskar dom!  :D:D <3<3<3

nu måste ja sova har vart hos Elin me massa kom hem typ kvart över tio, har fått massa julklappar har intefått från alla än, de va jätte kul! :D Jag gick dit fasten min hals knappt fungerar! Ja trodde faktist att ja hade blivit bättre :(  Men de blev ju inte direkt bättre av att vi körde sing star xD På torsda ska ja handla klart mina julklappar med katt.  Om min hals klarar av det O.o
Pusskram<3

Kommentarer
Postat av: emmi <3

jätte ruuligt vi har haft :D <33 både i stinsen o hos elin :D:D <3

2008-12-18 @ 14:42:48
URL: http://emzzan.devote.se
Postat av: gumz

haha aa:P <3

2008-12-19 @ 11:36:39
Postat av: Katja

Haha, alla blev värsta skojjiga på tredje bilden! xD

De va jätte kul hos elin och i stinsen! :D:D Löv ya<3

2008-12-20 @ 19:47:32
URL: http://kattjis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0