Hund mat -.-

Idag vare såklart skola. Det var inte så mkt arbete, förutom på sv. Då slulle vi svara på några frågor om en film vi såg igår. Spirited Away. Den va faktist bra, de var tecknad manga film, med japanskt tal :P Men de va ju såklart sv text.
Sen efter sv så hade fyra st från varje eng klass blivit utlottade till att göra godis till vår lilla "fest" vi skulle ha (alla eng klasser skulle vara me) Då blev ja utlottad :D Ja fick vara en av dom som fick göra 5 min kola, hahah. Det gick inte så bra :P Sen samlades alla i matsalen. Där käka vi godiset o fick mandariner och sjöng julsånger, de va kul :P Sen va det dags för julklapps utdelning. De va fan bäst xD. Asså innan  skulle alla ha köppt nåt för 10 spenn, slagit in o lämnat in. Sen så delades allt ut, o de va såklart inte så seriösa paket, hahah! Jag fick hund mat  :S hahah o en klubba, men ja bytte med en kille i min klass mot nån paprika på burk :P De va vissa som fick kokosnötter, filmjölk osånt hahah xD
ja mådde lite illa efter allt för innan de så hade vi gjort julgodis på hemkunskapen också.. -.- nu så ska ja nog lägga mig, pusshej ja e inte gey :P (de rimmade bara) <3<3 ignorera ansiktet
 

Kommentarer
Postat av: sara

Jag tänke rinte ingnonera någonting , du är sötast!

2008-12-13 @ 14:59:16
URL: http://hejssara.blogg.se/
Postat av: gummzzz

awww x)<3<3du me!

2008-12-17 @ 23:42:38
URL: http://gummzzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0